Beneficii

CUM SĂ RĂMÂI POZITIV ÎN MIJLOCUL TSUNAMI-ULUI

Tsunami-ul noului coronavirus a creat valuri uriașe de îndoială în toată lumea, afectând aproape fiecare individ. Știrile sumbre, precum și articolele de pe site-urile de specialitate, ne arată că nu numai economia mondială, dar, de asemenea, minţile și trupurile noastre necesită recuperare și un tratament serios. Trebuie să avem grijă de sănătatea noastră mentală și fizică prin gândire pozitivă în fiecare zi. Îţi propunem un ghid pentru a rămâne pozitiv nu numai în timpul perioadei de lockdown, dar şi pentru a avea o viaţă sănătoasa, în general.

FII APROAPE DE NATURĂ

Cercetătorii au ajuns la concluzia că petrecerea timpului într-un mediu plăcut, în aer liber, și în zonele împădurite este mai relaxantă și cu mai multe efecte recuperatoare decât timpul petrecut în agitaţia urbană, chiar dacă traieşti în orașul tău preferat. O plimbare îndelungă prin pădure este, de asemenea, o modalitate foarte bună de a-ţi goli mintea și de a recâștiga echilibrul mental. Aplică Dolorcann, balsam din cânepă organică + mentol, pe picioarele obosite pentru a obține efectul de calmare locală după un exercițiu revigorant. Pentru masajul general al articulațiilor, utilizează Arthrocann, gel încălzitor cu cânepă, foarte util în timpul zilelor reci de toamnă. Nu trebuie să-ţi lipseasca Lipsticann, care, datorită extractului de ulei de cânepă, untului de shea și cerii de albine, hrănește intens și hidratează buzele. Nu numai pe ale tale, dar şi pe ale celor dragi și ale copiilor tăi.

CONCENTREAZĂ-TE PE ASPECTELE POZITIVE

Indiferent cât de gravă ar putea fi o situație, există întotdeauna unele aspecte pozitive pe care le poți găsi în ea. Refuzăm să le vedem pentru că suntem orbiţi de părţile care ies mai mult în evidenţă. În cartea sa, Prizonierii gandurilor noastre, autorul Alex Pattakos povesteşte cum a reuşit să salveze o şoferiţă care văzuse cum autobuzul şcolar pe care îl conducea se izbise de o maşină parcată. Apoi, în încercarea de a calma femeia răvășită, a rugat-o să enumere zece lucruri pozitive despre acest accident. Probabil că ideea ţi se pare nebunească, dar au reuşit să enumere aspectele pozitive care au inclus faptul că autobuzul şi maşina lovită au fost fără pasageri în momentul accidentului. Încercarea poate părea absurdă, dar a funcționat. Femeia s-a calmat, chiar a zâmbit, şi foarte probabil s-a slavat de la intra într-un şoc. Acum este rândul tău, gândeşte-te la zece lucruri pozitive care s-ar putea naşte din această criză.

MULŢUMEȘTE

După ce ai făcut o listă cu aspecte pozitive, mulţumeşte pentru ce îţi oferă situaţia respectivă, dar şi pentru cele pe care le ai deja. Gândeşte-te, lucrurile ar fi putut să stea mult mai rău! Nu îţi va fi ușor să fii recunoscător în situaţii grele, dar, concentrându-te pe ceea ce ai, în loc să te gândeşti la ceea ce ai pierdut, vei fi mai degrabă în stare să obţii rezolvarea problemei decât să te autocompătimeşti şi să fii trist. (Sursa: https://theconsciouslife.com/)

 

RAMAI ACTIV – IUBESTE TOAMNA – IUBESTE ANNABIS !

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *